روند و قوانین ثبت سفارش:

جهت ثبت سفارش و خرید صحیح از فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس بایستی موارد زیر را انجام دهید:

  1.  ورود به “حساب کاربری” از منوی اصلی سایت. (درصورت نداشتن نام کاربری و کلمه عبور بایستی از همان صفحه حساب کاربری “ثبت نام” انجام و اطلاعات پروفایل و آدرس ها به دقت تکمیل شود).
  2. مرحله بعد انتخاب محصول آن با توجه به موارد و شرایط ذکر شده هر محصول در توضیحات آن.
  3. افزون تعداد مورد نظر از هر محصول به سبد خرید.
  4. پس از انتخاب و افزودن کلیه محصولات مورد نظر به سبد خرید، به صفحه “سبد خرید” مراجعه نمایید.
  5. انتخاب روش ارسال.
  6. رفتن به قسمت بعدی: “تسویه حساب”
  7. در این بخش اطلاعات تکمیلی وارد شود. (در صورتی که قبلا اطلاعات را در پروفایل خود تکمیل کرده باشید نیاز به تکمیل مجدد نیست). سپس امکان تغییر روش ارسال و انتخاب شیوه پرداخت وجود دارد.
  8. پس از تایید پذیرش قوانین فروشگاه، میتوانید جهت ثبت سفارش و پرداخت خود اقدام نمایید.
    • در صورت انتخاب روش مستقیم (کارت به کارت)، شماره حساب، کارت و شبا بانکی به شما نمایش داده خواهد شد و شما بایستی مبلغ صورتحساب را به حساب مورد نظر واریز و فیش واریزی را از طریق تماس و پیامک و یا تیکت پشتیبانی پنل کاربری خود برای فروشگاه ارسال نمایید.
    • در صورت انتخاب درگاه بانکی میتوانید به صورت آنلاین اقدام به پرداخت وجه نمایید.
    • توجه: در مواردی که سیستم های بانکی به هر دلیلی دچار اختلال شوند، تنها روش مستقیم (کارت به کارت) فعال خواهد بود.