روند و قوانین ثبت سفارش:
جهت ثبت سفارش و خرید صحیح از فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس بایستی موارد زیر را انجام دهید:
- ورود به “حساب کاربری” از منوی اصلی سایت. (درصورت نداشتن نام کاربری و کلمه عبور بایستی از همان صفحه حساب کاربری “ثبت نام” انجام و اطلاعات پروفایل و آدرس ها به دقت تکمیل شود).
- مرحله بعد انتخاب محصول آن با توجه به موارد و شرایط ذکر شده هر محصول در توضیحات آن.
- افزون تعداد مورد نظر از هر محصول به سبد خرید.
- پس از انتخاب و افزودن کلیه محصولات مورد نظر به سبد خرید، به صفحه “سبد خرید” مراجعه نمایید.
- انتخاب روش ارسال.
- رفتن به قسمت بعدی: “تسویه حساب”
- در این بخش اطلاعات تکمیلی وارد شود. (در صورتی که قبلا اطلاعات را در پروفایل خود تکمیل کرده باشید نیاز به تکمیل مجدد نیست). سپس امکان تغییر روش ارسال و انتخاب شیوه پرداخت وجود دارد.
- پس از تایید پذیرش قوانین فروشگاه، میتوانید جهت ثبت سفارش و پرداخت خود اقدام نمایید.
- در صورت انتخاب روش مستقیم (کارت به کارت)، شماره حساب، کارت و شبا بانکی به شما نمایش داده خواهد شد و شما بایستی مبلغ صورتحساب را به حساب مورد نظر واریز و فیش واریزی را از طریق تماس و پیامک و یا تیکت پشتیبانی پنل کاربری خود برای فروشگاه ارسال نمایید.
- در صورت انتخاب درگاه بانکی میتوانید به صورت آنلاین اقدام به پرداخت وجه نمایید.
- توجه: در مواردی که سیستم های بانکی به هر دلیلی دچار اختلال شوند، تنها روش مستقیم (کارت به کارت) فعال خواهد بود.