شیوه حمل سفارش

حمل و نقل های قابل استفاده در این فروشگاه به شرح زیر است.:

  • پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران (اقتصادی – سریع – پیشنهاد فروشگاه رادس)
  • پست ویژه جمهوری اسلامی ایران (اقتصادی – سریع تر – پیشنهاد فروشگاه رادس)
  • باربری
  • پیک موتوری (ویژه شهر اصفهان)

توجه: کلیه شیوه های حمل و نقل اشاره شده در بالا از روش های استاندارد و مرسوم ارسال کالا در ایران میباشد. نحوه و هزینه ارسال در هر شیوه حمل و نقل، طبق قوانین، مقررات و تعرفه اداره و سازمان حمل و نقلی مذکور بوده و انتخاب آن به عهده مشتری میباشد. لذا این فروشگاه مسئولیتی در قبلا نحوه عملکرد شیوه حمل و نقلی انتخابی توسط مشتری و هزینه های آن ندارد.

پس از ثبت سفارش و ارسال کالا، امکان تغییر سفارش وجود ندارد لذا در انتخاب شیوه حمل و نقل دقت فرمایید.

نکته: درصورتی که در زمان تحویل کالا در محل مشتری، مشتری از دریافت کالا امتنا کند (به هر دلیلی از جمله: عدم تمایل به دریافت کالا، عدم حضور در فروشگاه، عدم پذیرش هزینه پستی و …) و کالا به این شرکت مرجوع شود، کلیه هزینه های پستی و ارسال درون شهری و هزینه های اداری این شرکت به عهده مشتری بوده و در صورت درخواست مشتری به ارسال مجدد کالا و یا استرداد وجه، بایستی کلیه این هزینه ها توسط مشتری پرداخت و یا از هزینه استرداد آن کسر و مابقی به حساب ایشان واریز شود.

امکان تحویل حضوری کالا در شهر اصفهان در فروشگاه تنها در روزهای اداری و فقط با هماهنگی قبلی در محل فروشگاه امکان پذیر است. جهت تحویل حضوری کالا حتما باستی کالای مورد نظر در سایت ثبت و پرداخت آن کامل انجام شود. در صورت عدو ثبت سفارش در سایت و یا عدم پرداخت صورت حساب کالا در سایت، امکان تحویل کالا به مشتری میسر نمیباشد.